Klachten en tips

Heeft u feedback voor ons?

Het Pedagogen Collectief hecht veel waarde aan de tevredenheid van de cliënt en zijn of haar omgeving. Wij stellen het dan ook op prijs om feedback te krijgen.

Heeft u een tip voor verbetering of bent u ergens zeer tevreden over? Dan horen wij dat graag via één van onze medewerkers, via de mail (haarlem@chinski.nl) of via onze ideeënbussen op de locaties Staten Bolwerk 60  en Marsmanplan 116-D te Haarlem.

Klacht

Onze medewerkers doen hun uiterste best om een behandeling aan te bieden die past bij je behoeften en verwachtingen. Het kan voorkomen dat je hierin wordt teleurgesteld. Chinski hecht grote waarde aan een goede, efficiënte en clientvriendelijke samenwerking.. We willen ook graag weten als je niet tevreden bent. Graag komen we samen met jou tot een oplossing.

Chinski vindt het van belang dat cliënten aangeven wanneer zij het ergens niet mee eens zijn. Mocht u het van belang vinden om een klacht in te dienen, kan men kiezen uit drie mogelijkheden.

  1. Voor klachtopvang kan men terecht bij de medewerker op wie de klacht betrekking heeft. In het beginsel is het wenselijk dat een klager zijn ongenoegen, liefst zo spoedig mogelijk, rechtstreeks bespreekt met de medewerker op wie de klacht betrekking heeft. Dat biedt de gelegenheid om gezamenlijk te kijken naar een gepaste oplossing.Behalve Klachtopvang biedt Chinski ook de mogelijkheid tot klachtbemiddeling. Daarvoor wendt men zich tot de Directie van Chinski.
  2. Mocht er hierna nog geen oplossing zijn gevonden kan men zich richten aan de Interne Klachtencommissie van Chinski. Te benaderen middels het insturen van het Klachtenformulier en de machtiging tot het verkrijgen van behandelgegevens naar info@chinski.nl met in het onderwerp van de mail “Klacht Interne Klachtencommissie”.
    (Beleid Interne Klachtencommissie is op te vragen bij de organisatie).
  3. Wanneer u wenst dat de klacht wordt voorgelegd aan een onafhankelijke externe klachtencommissie kunt u de klacht middels het registratieformulier en de machtiging tot het verkrijgen van behandelgegevens te versturen naar P3NL Postbus 14081, 3508 SC Utrecht of mail naar info@p3nl.nl.

Contactgegevens

t.a.v. Klachtencommissie
Staten Bolwerk 60
2011 MN Haarlem

klachten@chinski.nl


Procedure

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging. Binnen 10 werkdagen kunt u een inhoudelijke reactie verwachten. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvangt u hierover schriftelijk bericht. U kunt erop rekenen dat uw klacht zo objectief mogelijk wordt beoordeeld.

Voor een onafhankelijk oordeel over een klacht kunt u zich richten tot het Klachtenloket Zorg (www.klachtenloket-zorg.nl) via de mail, het contactformulier op de website of de telefoon 070 - 310 53 92.

Het Pedagogen Collectief is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen (www.degeschillencommissiezorg.nl).

Deze website maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikerservaring te bieden.

Meer info